top of page

כך תמכרו יצירותיכם בחנות מקוונת משלכם

כישרון והשקעה הם הכרחיים אבל ללא יוזמה עסקית אף אמן לא יכול להתפרנס ממכירת יצירותיו. האינטרנט שינתה את כללי המשחק, כיום לכל צייר וצלם ניתנת הזדמנות שווה למכור יצירותיהם באופן עצמאי באמצעות חנות מקוונת. גם מי שהינם חסרי כל רקע במחשבים יכולים להיעזר באתרים המספקים פלטפורמה נוחה באמצעותה ניתן להקים ולנהל חנות מקוונת. אחד האתרים הפופולאריים ביותר מסוג זה הוא Etsy, אתר מסחר אלקטרוני בן למעלה מעשור המתמקד בתחום עבודות יד ופרטי אמנות. לפני כשנה פתחה גם אמזון את Handmade מתחם המוקדש ליצירות אמנות.

אתרים כגון אלה מספקים את הפתרון הטכני, את החנות באמצעותה תוכלו להציג יצירותיכם ברשת, להציען למכירה, לקבל הזמנות ותשלום, אולם לצד תפעול החנות תצטרכו לדאוג להפקת הרפרודוקציות והספקתן. אנו בארטסקאן גאים להיות מובילים בתחום ולספק לעשרות אמנים - צלמים, ציירים ומאיירים כאחד, תמיכה הכוללת טיפול יעיל ומשתלם ביצירת קבצים דיגיטליים (בסריקה או בצילום) והדפסה איכותית ועקבית על גבי נייר או קנבס כמעט בכל גודל.

השירות שאנו מעניקים כבר היום לעשרות רבות של אמנים המציגים באתרים כגון Etsy, Saatchi-Gallery Amazon-Handmade ועוד... מאפשר להם להתרכז ביצירה ובהצעת העבודות למכירה בחנויות המקוונות השונות מתוך ידיעה שאנו נדע לספק הדפס מושלם ועקבי לכל מי שמבצע רכישה בחנות שלהם. מקצוענים בפינה שלך אמנים הפועלים כדי לקדם מכירת יצירותיהם באמצעות חנות מקוונת חשים לא פעם שהם נדרשים להתמודד עם נושאים שונים שאינם בקיאים בהם די הצורך. בסטודיו ארטסקאן שמנו לעצמנו למטרה לסייע לציירים וצלמים שמכירה דרך האינטרנט היא דרך טובה עבורם לייצר הכנסה נאה תוך הצגת עבודותיהם לקהל רחב. מאיתנו תוכלו לקבל, ללא תשלום, ייעוץ מקצועי שיאפשר לכם לאפיין את הליך הפקת ההדפסים הנכון ביותר עבורכם. נסייע לכם להבין איך הכי נכון ליצור את הקבצים הדיגיטליים אשר ישמשו להדפסת הרפרודוקציות, איזו שיטת הדפסה היא המתאימה ביותר במקרה שלכם, באלו גדלים כדאי להציע את העבודות למכירה, האם עדיף להדפיס על נייר או על קנבס וכד'.

מאגר תמונות והדפסה עקבית בסביבה מנוהלת צבע עבור כל אמן המקבל תמיכה מאיתנו אנו מנהלים מאגר תמונות. במאגר שמורים קבצים דיגיטאליים, כאלה שהעברתם אלינו, או קבצים שסייענו בהפקתם תוך סריקה או צילום יצירת המקור. כך תדעו שבכל רגע נתון תוכלו לקבל עותק מכל יצירה שבמאגר בלי שתצטרכו לדאוג להעברת קובץ דיגיטאלי. אחד האתגרים הגדולים ביצירת רפרודוקציות של יצירות אמנות, שזה למעשה צילום אמנות, הוא השגת דיוק בצבע ושמירה על עקביות כך שכל ההדפסות תהיינה זהות. מכיוון שבהליך יצירת הרפרודוקציה נוטלים מכשירים שונים יש לדעת לקחת בחשבון את השוני בייצוגי הצבע ולפעול כך שגווניי ההדפסה יהיו תמיד זהים לאלה שביצירה המקורית. עבודה מקצועית שלנו בסביבה מנוהלת צבע היא הערובה שכל מי שרוכש יצירה בחנות המקוונת שלכם יקבל הדפס מושלם שלה.

עבודה שוטפת מאפשרת תמחור משתלם במיוחד בארטסקאן אנו מודעים היטב לאתגרים עימם מתמודדים ציירים וצלמים המנהלים חנות מקוות, שאיפתנו היא להעניק לכם תמיכה מיטבית כך שתוכלו להפיק את מלוא הפוטנציאל הטמון במכירת יצירותיכם. אנו מציעים תעריפים מיוחדים לאמנים הבוחרים לעבוד עימנו, מחירון מיוחד למספר מינימאלי של הדפסות במידות קטנות ומחירים משתלמים במיוחד להדפסה על קנבס ולהדפסה על נייר. ככל שמדובר בהדפסה במידות גדולות הרי שאנו יודעים לספק במחיר ללא תחרות הדפסה באיכות מעולה בכל גודל, כך אתם חופשיים להציע למכירה הדפסים גדולים ויקרים.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בכל עניין הנוגע לסריקה והדפסה לצרכי מכירת יצירות בחנות מקוונת כמו גם לצרכי הפקת תיק עבודות (לצלמים, ציירים, מעצבים, בוק לשחקנים ודוגמנים ועוד). נשמח לענות על שאלות, להעניק ייעוץ מקצועי ללא כל התחייבות ולהציע גם לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר.

2,313 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page